U gebruikt Internet Explorer

Deze website functioneert niet goed op deze browser.

Klik op onderstaande afbeeldingen om direct op de download pagina te komen van desbetreffende browser.

Of klik op onderstaande link om de website in Microsoft Edge te openen.

Nog vragen?

Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur beschikbaar.
Bel of chat met een medewerker.

Bestellen & Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle producten zijn op voorraad en worden na ontvangst van je betaling direct naar je verzonden. Mocht een product onverhoopt tijdelijk niet op voorraad zijn, dan verneem je dit per omgaande.

Betaal je online via iDeal, Paypal, creditcard of MisterCash dan is je betaling bevestigd en worden de producten direct verzonden. Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor we je betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijg je per e-mail bericht en wordt je bestelling nog dezelfde dag verstuurd.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Producten die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis wanneer je ze op werkdagen vóór 22.00 uur besteld.

Bestel voor 22.00 uur op

Bezorging op:

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

Heb je een afleveradres buiten Nederland?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

Land

Extra bezorgtijd

Duitsland

+ 1 werkdag

Overige EU-landen en Zwitserland

+ 3 tot 4 werkdagen

Caribisch gebied

+ 5 tot 12 werkdagen

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Bezorging in Nederland is altijd gratis vanaf € 200,- anders € 5,99

Voor de bezorging op de Waddeneilanden geldt altijd een toeslag van € 7,50.

Voor de bezorging buiten Nederland gelden andere tarieven, deze worden bij het afronden van een bestelling overzichtelijk weergegeven.

Wat als ik niet thuis ben als de bezorger komt?

Het kan zijn dat de postbode het pakket heeft afgeleverd bij de buren of dat hij het pakket opnieuw zal aanbieden. In sommige gevallen dien je online een nieuwe bezorgafspraak te maken. Volg hierbij altijd de instructies die de postbode voor je heeft achtergelaten.

Kan ik een bestelling zelf volgen?

Wanneer uw bestelling is ingepakt en zal worden verzonden, ontvang je een e-mail. Hierin staat de pakketcode en een link naar de website van de vervoerder. Je kunt hiermee op ieder gewenst moment je pakket volgen. Bij kleinere producten die als briefpost worden verstuurd, vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je niet volgen via de website van de vervoerder.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 30 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niet in je account, neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, zodra een bestelling geplaatst en betaald is gaan we deze geautomatiseerd verwerken. Het is dan niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen..